Uff

Känner att jag måste skriva av mig lite. Denna veckan går interiktigt som planerat. Det har varit mycket plugg på universitetsbiblioteket med allt vad det innebär. Dåliga möjligheter till lunch, dåligt blodsockernivå -> godissug. Dessutom är det inte så lätt att undvika frestelser då mina klasskompisar köper godis och läsk etc. Det är skitsvårt rent ut sagt.
Dessutom fick jag reda på idag att jag klarat en tenta som var JÄTTEviktig! HAde jag inte klarat den hade jag fått problem med andra kurser och med CSN. Så yey :) för att fira det hade min kompis köpt me sig bakelser och grejer. OCh då gåår det ju inte att säga nej.

I helgen blir det hemmamys med familjen och bröllop så då kommer det också gå skit. Får helt enkelt bara tänka på att äta med måtta inte för mycket. Sen nya tag nästa vecka.

Annars är jag rätt duktig och har laddat ned en app till min iPhone som räknar kalorier åt mig. Ska ligga på 1200 kcal om dagen. Att räkna detta har gjort mig lite mer medveten om vad jag bör och inte bör äta. Så nästa vecka kör jag hårt på det med.

Träning har det heller inte blivit pga förkylningen. Inte heller de där promenaderna jag lovade mig själv.

Fan vad kass jag är denna veckan.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta..

Menmen, det är bara att härda ut, resa sig och gå vidare nästa vecka..

Kommentarer
Postat av: ibifa

Så kan det bli. Det är hemskt svårt att låta bli när andra äter godsaker, när det är festligheter osv. Men kämpa på nästa vecka! Snart måndag och nya tag :D

2010-09-09 @ 17:43:02
URL: http://ibifa.blogg.se/
Postat av: ibifa

Eller hur! Den här veckan har varit en ren katastrof. Helt sjukt. Aja, imorgon kör vi!

2010-09-12 @ 22:05:00
URL: http://ibifa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0