Tennis

Jamen, tänkte avsluta den här träningsveckan med tennis. För andra gången i mitt liv, men det kommer säkert gå bra.

Hur har jag tränat i veckan då?

Måndag: -
Tisdag: Body Step + Badminton
Onsdag: Body Balance
Torsdag: Simmning
Fredag: Tennis
Lördag: Vila
Söndag: Vila

Har sån träningsverk nu så känner att jag ska ta den här helgen och vila så jag kan köra Step på måndag. Har lyckats övertala tvp amerikanska killar att följa med. Ska bli kul att se dem hänga med i passet. Inte för att jag på något sätt är grym men de är sånna lite macho/biff/gymkillar. Fast å andra sodan har jag känt dem i ca 4 veckor så de kanske har danskarriärer bakom sig båda två :) We'll see...

Kommentarer
Postat av: ibifa

DUKTIG! Verkligen. Toppen :D

2010-09-17 @ 22:36:15
URL: http://ibifa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0