Skyller på makrillen...

Frukost:
Havrafras, fil, kanel, 1/2 äpple = ca 205

Lunch:
1 paket bacon och 2 ägg. Meningen var att halva paketet skulle vara till kvällsmaten men... det var ju så gott så jag kunde inte hålla mig. Antar att jag får vara nöjd med att det var bacon och inte godis jag tryckte i mig... =ca 550

Efter träning:
Makrill i tomatsås + 5 finncrisp = ca 875

WHAAAATTTTTT???? Kollade preciskcal på Makrillen!!!!!!!! 750 kcal/100g. Det är ju sinnesstört! Hur är det möjligt? Det är ju mer än hälften av det jag ska äta på en dag... Åhh. suck. Trodde det skulle vara typ 200 kcal.. fail.

Planer för kvällen. Gå till studentpuben. Kommer nog bli en öl eller cider där. Fast kanske kan sikta på vin istället.. Haha, kommer bli utskrattad. Vin på studentpuben.. Hihi, vilket skämt.

Så denna dagen har inte blivit så bra som jag tänkt mig. Men å andra sidan så har jag ju hållit mig till mat och inte helt kass mat heller.. Men 1630 kcal talar väl för sig själv. Å andra sidan har jag vart och simmat idag så det får väga upp.. Får skylla den här dagen på makrillen. Det var den som förstörde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0