Sammanfattning

Tänkte sammanfatta veckan som gått. Min första vecka. Jag tycker i det stora hela att det gått ganska bra. Visst att jag haft ganska mycket hinder då jag var upptagen med nollning. Men jag har börjat tänka mycket på vad jag äter, när jag äter det och hur ofta. Så det är ju ett framsteg kan jag tycka.

Jag känner mig mycket laddad inför nästa vecka. Jag kommer dock inte kunna träna så mycket då jag dragit på mig en förkylning och vågar inte riskera att bli sängliggande.

Helgen kommer dock bli svår då jag åker hem till familjen och vi ska gå på bröllop.

Så veckans mål:
- Minst tre "träningspass" (blir jag frisk så blir det träningspass är jag fortfarande förkyld så blir det promenader)
- Äta nyttigt varje dag fram tills fredag (efter det göra mitt bästa men inte vara jättestrikt)
- Köpa en våg (jaa jag vet vad jag har sagt. Men jag har ändrat mig. Vill gärna se viktresultat. Känns som att det syns snabbare, och jag behöver motivation i form av resultat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0