Personligt

Har inte så mycket att tillägga om mat och träning. Det går ok, lite snedsteg och lathet då och då. Men jag kämpar på.

Vad jag tänkte på är att ni vet ingenting om mig förutom hur jag vill göra för att gå ned i vikt. Jag följer en hel del viktbloggar men när jag tänker efter så vet jag nästan ingenting om personerna bakom. Det tycker jag är lite tråkigt. Jag vill vara anonym, precis som många av er, men tänkte att jag kan berätta lite iallafall.

Charlotte heter jag egentligen, vilket i sig inte är ett fult namn men med min dialekt så låter det fruktansvärt. Jag gillar det på engelska och på franska men med bonde-dialekt så funkar det inte riktigt. Jag är 23 år gammal vilket också är en av de bidragande faktorerna till att jag vill komma i form. Det här är liksom den tiden i mitt liv där jag ska vara som snyggast. Sen går det ju bara utför :P

Jag läser mitt tredje år på en medie och kommunikationsutbildning i en medelstor stad. Vad jag vill göra efter har jag inte riktigt klurat ut ännu. Jag skulle vilja flytta till Göteborg, så långt har jag kommit i mina planer :) och nu är det bara ett år kvar. Hjälp!

Kan inte ni berätta någonting om er själva, välj vad ni vill, vad ni gör, vad ni skulle vilja göra, vad ni tycker om. Ja ni fattar.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag har träffat en del nya kompisar känns superkul! :) detta har jag längtat efter. Nollningen är rolig :) jag går lärarprogrammet och nu första terminen ska alla gå en allmän kurs tillsammans och nästa kurs blir den inriktning man valt. blir spännande :)

2010-09-03 @ 11:02:27
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0