Nöjd med dagen

Hihi. Vad nöjd jag är med dagen!
Maten har gått superbra och träningen med.

Började med promenad till skolan på va 25 min eftersom min cykel blev stulen i helgen. Var inte ens irriterad för det eftersom jag kunde lyssna på Håkans nya låtar. Det har verkligen gjort min dag.

Nu ikväll har jag kört ett pass Body Step vilket var gryyymt jobbigt och kommer säker bli ännu värre när jag lyckats få in stegen. Efter det mötte jag upp några kompisar och körde badminton 1,5 h. Eller jag kan ju inte så det var inte jättekrävande. Men jag var i rörelse.

Wiiie vad lycklig jag är. Lyckats med hela dagen perfekt och så Håkan låtarna på det.

Hur har det gått för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0