Nej nej nej

Åh, att detta alltid ska hända. Så fort jag börjar komma igång med träning så blir jag sjuk. Denna gången vet jag att det handlar om att jag de senaste två veckorna har vart så stressad med nollningen etc. När det då lugnar ned sig så blir jag sjuk. Händer jämt. Attans!

Idag har det gått bra med maten.
Frukost, 10.00: Bacon och ägg (var mätt jättelänge sen efter det)
Mellanmål, 13.00: Naturdiet shake (Satt på bibblan och pluggade, så det passade jättebra att ta med en sån. Var mätt efter frukosten men tog den som energipåfyllning och i förebyggande syfte)
Lunch, 16.00: Kroppkakor (inte världens nyttigaste kanske, åt inte så många och de var små, sånna man köper på IKEA, skippade iallafall smöret och åt med bara sylt)
Middag, ca 19.00: Tänkte göra någon pastasås på den turkiska yoghurten jag köpte härom dagen.

Om jag mår bättre imån så blir det antingen BodyStep på förmiddagen eller BodyBalance på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0