Inför tisdag

Det är ju inte så att jag har seminarie imån och en tresidig sammanfattning av 4 kapitel i en bok jag måste göra. Vilken tuur. Eller inte. Orkar inte skriva den dr grejen så därför har jag roat mig med att strukturera upp morgondagen..

Så här tänkte jag.

Frukost:
Gröt med kanel och äppel = ca 160 kcal
Två finncrisp med ägg = ca 125 kcal

Mellanmål:
Nutri = ca 110 kcal

Lunch:
Kålsallad med mammas biffar och keso = ca 350 kcal

Mellanmål:
Nutri = ca 110 kcal

Middag:
Biffar med keso och ägg = ca 365 kcal

Summa: 1220 kcal

Så imån finns inga marginaler för att äta nåt mer. Det är dock de där biffarna jag inte vet exakt hur mycket jag ska räkna på jag tog 200 kcal på dem ungefär. Vet ju inte hur de är lagade eller så. Mammas köttfärsbiffar. Mums, alltid nice när man vart hemma och mamma skickat med mat.

När det kommer till träning så är planen Body Step. Det ska bli kul. Det är mitt första Body Step pass. Någon av er som går på det? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kvarg är Kesella som jag tror du har hört talas om? :) Jag köper min kvarg på Lidl då den där är billigare och har bättre näringsinnehåll, enligt mig :) TESTA!

2010-09-14 @ 07:16:55
URL: http://jagkanigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0