Inför måndag

Jaha, denna veckan glömmer vi fort som attans. Nya tag imån.

Planering

Frukost:
Filmjölk, havrefras, ägg och finncrisp
ca 70+104+75+50= 299

Mellanmål:

Nutrilett
ca 110

Lunch:
Lax och kål/morot/äpplesallad och keso
146+14+27+30+90=307

Mellanmål:
Ägg
73

Middag:
Nutrilett+ banan
ca 110+100= 210

Summa: 999

Vad tror ni om min uträkning? Är det nån som räknar kalorier här?
Jag har börjat med det. Tycker det är ganska intressant att se hur mycket man faktiskt kan stoppa i sig.
Bör egentligen äta ca 1200 kcal om dagen. Vilket ger mig här ca 200 kcal som jag kan äta ifall jag skulle känna mig hungrig under dagen.


Förutom detta är det planerat med en morgonpromenad på minst 40 min. Hinner jag klart med plugg etc så är det heller inte omöjligt att det blir Body Balance kl 20. Men det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0