Helg

Det här ska inte hända i helgen. Brukar dock inte fyllekäka, men en hel del alkohol brukar förtäras.. Den helgen blir nog lugn. Iaf ikväll, får se lite vad som händer imån. Men jag vill ha ett bra resultat denna veckan och eftersom måndagen och var kass så får jag ta igen det nu i helgen.

Och en kul sak, mamma satte in pengar på mitt konto bara sådär och sa att hon tycket att jag skulle handla mat för dem. Hade kanske klagat lite till henne i telefon och som den ängeln hon är så gjorde hon mig världens tjänst. Så nu har jag kött i frysen och grönsaker i kylen. Wiie. Kommer bli en bra helg.

Idag blir det BodyBalance vid tolv sen massa plugg. Nu tänkte jag käka frukost och förbereda maten för resten av dagen.

Hoppas ni också är taggade inför helgen!

Kommentarer
Postat av: ibifa

Hallå!

Åh vad kul med 6-veckorsutmaningen! Jag är på. :D Du har väl inte börjat än?? När ska vi börja isf? Måste ju börja samtidigt!

2010-09-24 @ 21:03:06
URL: http://ibifa.blogg.se/
Postat av: ibifa

Ja, jag läste igenom det där. Var ganska omständigt märkte jag. Det låtar som en bra plan! Att vi planerar en utmaning var varannan vecka. När ska vi köra igång? :) Ska vi ha en belöning sen? Hur lång period ska vi hålla på?

2010-09-27 @ 21:11:22
URL: http://ibifa.blogg.se/
Postat av: ibifa

100 situps och 100 armhävningar går bra. Men vet inte om jag hinner få in 10 timmars träning på 6 dagar dock. Jag kan få in typ 5 timmar. Har lite saker på g den här veckan. Teoriprov för körkort, träffa jobbcoach och lite sånt.

Eftersom jag inte hinner med så mycket träning som 10 h kan jag ha ett mål med maten i stället.

Nästa vecka däremot! Då har jag EN dag där jag bokat en liten grej. Annars helt ledig. Då kan jag köra hårt.



Belöningen ja. Hmm. Jag vill ju inte göra av med för mycket pengar. Är verkligen inte rik. Måste fundera lite på den..

2010-09-27 @ 23:24:31
URL: http://ibifa.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Nå, hur var helgen?

2010-09-29 @ 21:22:10
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0