Fortsättning...

Tror att en anledning till att det gått så bra med maten dessa två dagarna är att jag planerat i förväg.. så jag fortsätter väl med det. Och så skriver jag ned det här för då känns det seriösare. Att det inte går att funska på samma sätt.

Förresten är det nån annan här som räknar kalorier? Eller som vet något om det för jag vet inte om jag räknar rätt. Jag trodde att om man gick på sån här "diet" eller vad jag ska kalla det så skulle man vara hungrig mycket oftare. Men det är inte jag. Glad är jag men det vore ju tråkigt att göra fel...

Frukost: Fil + havrefras + 1/2 äpple + kanel (205)
Mellanmål: Nutri (110)
Lunch: Biffar + morötter + keso (320)
Mellanmål: Nutri (110)
Middag: Ägg+ 1/2 paket bacon (325)

Summa: 1070 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0