6 veckorsutmaning

20/9 – 31/10
Under dessa 6 veckor ska förutom veckoutmaningarna (veckoutmaningarna får dock räknas in i nedanstående), detta avverkas:

150 km ska avverkas på frivilligt sätt. Simning, cykling, promenad, löpning, rodd osv.

30 träningspass ska avklaras. Vad som är giltigt som ett träningspass avgör du själv.

1 h i plankan, på knä eller tå, rak eller sidoplanka.

500 armhävningar, på knä eller tå.

20 min jägarvila.

 

4 intervallpass. Du väljer själv om du vill springa/gå/cykla/simma etc etc. Alla sätt fungerar!

1 stretchpass/avslappningspass/yogapass/meditation per vecka.

1 valfri och personlig utmaning för hela perioden. Det kan handla om precis vad som helst, om träning, välmående, vikt, mat, godisförbud. Etc.

 

Hittade denna utmaningen på Ellas blogg. Tyckte det lät intressant. Ska ni vara med?

Mitt personliga mål är att väga under 65 kg när detta är klart. Dessutom ingår lite andra utmaningar ni kan läsa dem på Ellas blogg som jag länkade till innan.

 

Vad gör vi? Nu kör vi!

En sak till som ingick vad att man skulle bestämma en belöning som man skulle få om man klarade utmaningen. Min belöning ska vara att köpa nya träningskläder för de jag har är så himla tråååkiga.


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Jag ska köra min egen utmaning. Imorgon gör jag mitt första pass med PT. Sammanlagt 14 timmar ska jag pressas och förhoppningsvis få en snyggare kropp. Wihooo

2010-09-20 @ 11:37:34
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0