Utvärdering

Jahoooo.
Hur gick det då förra veckan undar ni nu, alla mina trogna läsare?  :)

Ehh jadu, svarar jag på det. Det gick väl sådär. Mer fusk än räknat med och för lite träning.

Sätter ett F som i Fail på denna veckan.


• Minst 4 promenader/vecka - 1 avklarad
• Minst 3 pass/vecka - 2 träningspass och 2simmpass avklarade
• 100 armhävningar & sittups/vecka - Sket sig totalt
• Max 1 fuskdag/vecka - onsdag+torsdag+fredag+söndag.. Hoppsan..
• 10 h motion på en vecka - 5 h avklarat
• 1 min plankan varannan dag - 1 avklarad


Nu taggar vi och fokuserar på nästa vecka.

Ibifa, samma utmaning står kvar? Eller vill du göra förändringar?

Kommentarer
Postat av: ibifa

Nej jag lägger ner bloggandet nu. Känner att jag inte har tid eller ork. Om jag kommer tillbaka så kikar jag in här och säger hej.



tack för peppning och sånt, och lycka till! kommer läsa här och se hur det gör för dig ;) jag kanske kommenterar också, då under "ibifa" så vet du att det är jag, fast bloggen är borta.



well well. kram och lycka till igen!

2010-10-12 @ 11:43:32
Postat av: Anonym

hej! Jag kan vara med och kämpa när jag blivit frisk. behöver någon som peppar mig..

2010-10-12 @ 20:16:15
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0