Sjuk

Jag har varit sjuk hela veckan. Eller iaf förkyld så jag har inte velat träna.

Tänkte köra igång på måndag.

Kommer i fortsättningen väga mig på fredagar eftersom jag känner att motivationen försvinner i slutet av veckan och helgerna förstör så mycket. Om jag då väger mig på fredagen hoppas jag på tre effekter:
- Har jag gått ner så kommer jag känna motivation att inte "go nuts" under helgen.
- Jag kommer hinna träna bort kaloriöverskottet jag tagit in på helgen fram tills fredagen.
- Efter onsdag känner jag att jag tappar motivationen. Om jag väger mig på fredagen så kanske jag känner att jag står ut en dag till för att få ett bra resultat.

Jag tänkte köra järnet nu fram till julafton och sedan utvärdera. Har jag inte gått ned i vikt då eller inte kännt någon skillnad så känns det som att jag lika gärna kan skita i allt.

Men vi ger det en ärlig chans först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0