Hittills

Jamen, än så länge går det bra idag.
Har varit och simmat och ätit både bra lunch och frukost.

Har dessutom hittat en "bantar"-kompis i klassen. Eller vad jag nu ska kalla henne, iaf en tjej som också vill gå ned i vikt. Känns kul ändå att ha nån att prata med det om utanför bloggen.

Har dividerat med mig själv om jag ska gå ut ikväll eller inte. Det hade ju vart kul och nästan hela klassen ska ut. Fast jag vill träna imån och vet inte om jag pallar det, eller om det är speciellt bra dagen efter man har druckit.

Det lutar åt att jag dricker en två glas vin hemma på middagen ikväll och sen stannar hemma. Men bara för att jag skriver det här nu så kommer jag säkert göra motsatsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0