Det går trögt nu..

Skolan sänker mig.
Förkylningen gjorde mig ännu mer deppig.

Men nu är jag på gång tillbaks.
Var på BodyPump ikväll och det var jätteskönt att komma igång igen.
Imån blir det BodyStep.

Sen åker jag hem och firar mors 50 års dag.
Då blir det nog inte världens nyttigaste kost.

Men nästa vecka ska bli bättre.
Då tänkte jag haka på Jenny och träna som en galning i november. Minst ett träningspass om dagen. (undantag vecka 46 då jag drar på kryssning och storstadsweekend. Kommer bli gaaalet. Kanske lägger på första veckan i december. får se hur det blir.

Plan för nästa vecka:
Måndag: Pump + Balance
Tisdag: Step + Balance
Onsdag: (Ev. ABS) + Pump
Torsdag: Step
Fredag: (Ev. ABS) + Pump
Lördag: Step
Söndag: Vila

Måste bara tillägga. FAAAAAAAAAN vad jag hatar att bo i studentkorridor ibland. Jävla fester. Gå UT med er eller håll KÄFTEN, I need my beautysleep....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0