Dag 3

Då laddar vi för dag tre.

Idag är ju min fuskdag, men det betyder inte att jag tänkte fuska hela dagen.

Mat:

Frukost - äggröra (2 ägg), fil med äpple och kanel.
Lunch - Sallad (Isbergsallad, tomat, vitkol, rödkol, fetaost, bacon)
Mellanmål - Nutri
Middag - Pad Thai, Chokladmousse (eller fruktsallad har inte helt bestämt mig än) + Viiiiiin

Dagens träning blir att simma, känner att jag måste vila min stackars kropp, har sån grym träningsverk att jag knappt klarade av att ta mig ur sängen..

Nu kör vi.

Kommentarer
Postat av: mot ett skönare liv

Hej Charlie! Vad gullig du är som har varit inne och skrivit hos mig - och t.o.m. verkade undra vart jag tagit vägen när jag inte uppdaterat på några dagar! :) Tack för berömmet. Allt går bra, var bortrest över helgen och mådde inte bra av maten jag fick där jag var. Men ingen skada skedd och jag fick bara ytterligare ett bevis på att det är typ lchf-kost jag mår bäst på. Kör på som vanligt nu när jag är hemma igen! Lycka till med din utmaning! Jag ska också våga mig på att träna någon gång snart... Längtar tills jag orkar jogga igen...åh...

2010-10-06 @ 11:34:41
URL: http://motettskonareliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0