Dag 1+2

Då var startskottet skjutet och vi är igång med vår femveckorsutmaning.

Dag 1:
67.4 kg
Träning: Simma 30 min och BodyPump (skjuuut mig vad jobbigt det var) + 1 min plankan (eller 2 st x 30 s)

Maten gick väldigt väldigt bra och inget onödigt slank ner. Bra jobbat! Tackar :)

Dag 2:

Träning: Promenad 1h och BodyBalance (Looove it)

Maten har gått bra här med men råkade äta en halvpåse cashewnötter.. mindre bra men bättre än godis.



Imorgon kommer jag ha min fuskdag för då ska jag ha middag för två kompisar. På menyn står Pad Thai och Chokladmousse.. Samt ett eller tre glas vin..


Oh och måste berätta detta med.
Var ju på Body Balance idag och det är yoga, pilates och thai chi ihopmixat i ett superpass. Iaf, efteråt så pratade jag lite med han som håller i det och han undrade hur länge jag hållt på med yoga för han tyckte att jag hade väldigt bra rörelser. Och när jag svarade att jag bara gått på BodyBalance ca 4 ggr så blev han jätteförvånad och sa att han trodde att jag hållt på med iaf yoga länge.. och så sa att att isåfall är jag en naturbegåvning.

Haha. Var bara tvungen att dela med mig av det för jag blev lite glad när han sa så :) eller lite glad. Jag blev asnöjd!



• Minst 4 promenader/vecka - 1 avklarad
• Minst 3 pass/vecka - 2 avklarade
• 100 armhävningar & sittups/vecka - här har jag lite att jobba på...
• Max 1 fuskdag/vecka - onsdag
• 10 h motion på en vecka - 3,5 h avklarat
• 1 min plankan varannan dag - 1 avklarad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0