Nya tag

Jag har funderat och funderat den senaste tiden och kommit fram till hur jag vill göra med kost och träning. Jag vill inte svälta mig och jag vill inte gå efter någon diet. Däremot har jag kommit fram till fem riktlinjer som jag ska leva efter.

1. Träna 3 ggr i veckan
2. Välja vin istället för drinkar och cider så ofta det går
3. Äta godis/kakor/skräpmat etc en dag i veckan
4. Skära ner på kolhydrater i den vardagliga kosten
5. Alltid äta frukost

Det här borde ju även jag kunna följa. Tror det värsta kommer bli det med frukosten. Är så himla kass på att ta mig upp på morgonen och prioriterar att sova framför att gå upp och käka.

Så tänkte jag, vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som en bra plan :)



jag äter lchf-inspirerat, följer alltså inte slavisktt (borde försöka mer men det kanske kommer motivation till det någon gång)

Jag äter bacon och ägg till frukost för det mesta. Jag är väldigt seg på morgonen och avstår helst med men jag lovar att du känner skillnaden! Äter man ordentligt på morgonen orkar man mer och äter man tex bacon och ägg håller man sig mätt länge också!



Du får helt enkelt testa och se skillnaden :)

2010-08-28 @ 22:16:11
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0