Måndag

Måndag och nya tag. Har alla förutsättningar för att det ska bli en bra vecka. Så skönt med måndag, man känner verkligen att det är en nystart.
Ska jag bikta mig lite så var väl gårdagen ingen större hit i mitt nya nyttiga liv. Pappa och hans fru var här och vi gick på pizzabuffé. Hoppsan. Jag hann inte med någon träning.. ajdå. Och sen på kvällen var jag hemma hos en kompis som hade dukat upp värsta snacksbordet med chips, dip, nötter etc etc. Hon hade även grönsaker och frukt så jag försökte hålla mig till det men det gick sådär bra.

Pappa hade även med sig IKEA-pizzor (ni vet sånna panpizzor man har i frysen) grejen är bara det att jag bor så litet så jag har ingen frys. Så idag har jag bjudit hem en kompis som ska hjälpa mig äta så jag "slipper" äta upp allt själv. Men fattig student som man är vill man ju inte slänga mat.

Hade tänkt gå och simma i morse men var så tusans trött så jag skippade det. Det får bli i eftermiddag istället. Det känns som att det är viktigt att träna på måndagen så man känner att man fått en bra start på veckan. Är nog lättare att hålla i det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0