Kväll

Idag har vart hektiskt. Hade tänkt gå och simma idag på morgonen men var alldeles för trött när jag vaknade. Sen hade jag föreläsning 9-12 och sen hem och äta, skriva rent föreläsningsanteckningar, skicka lite mail och sen iväg på brännbollsturnering. Så brännboll var den enda "träningen" jag fick idag.

Matmässigt har det gått ok, har käkat en del vitt bröd och så som jag ville få slut på. Annars gjorde jag en ratatouille som blev väldigt god. Åt den med bröd, hade valt kyckling annars om jag haft det hemma.


Imån är det nya tag. Body Pump kl 11.

Matplanering för imån:
Frukost: Havregrynsgröt + ägg
Lunch: Ratatouille + köttbullar (lite skumt kanske, men gott)
Mellanmål: Äggröra
Kvällsmat: Nudlar + kålsallad + ägg

Tänkte att om jag planerar maten dagen innan så kanske det blir lättare att hålla sig ifrån onyttigheter...

Vi får se :)

Kommentarer
Postat av: ibifa

Det fixar du :) Går nog mycket bättre om man planerat vad man ska äta. Det är jobbigt att lägga ner bröd och sånt. Jag har varit utan i snart två veckor. Blir så mycket lättare att låta bli när man väl kommit in i det!

2010-09-01 @ 09:05:41
URL: http://ibifa.blogg.se/
Postat av: Tess

Ser ut som en bra matplanering tycker jag :)

2010-09-02 @ 09:29:30
URL: http://missviktig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0