Det känns ok :)

Igår var jag och simmade. Det blev sammanlagt 45 minuter men jag har ingen träningsverk idag så jag tog nog inte i ordentligt. Får jobba på det :) Men det var skönt att röra på sig lite. Har ju tänkt komma igång nu hur länge somhelst men det är alltid saker i vägen.

Just nu har vi nollning för våra utbytesstudenter och då blir det ju en hel del fest och aktiviteter så det är svårt att planera med mat och träning etc. Men får gör det bästa av situationen.

Idag kommer min Pappa och hans fru och ska hjälpa mig fixa iordning min lägenhet. Då blir det säkert lite fika och så. Det får man ta. Kanske hinner med en kvällspromenad.

Jag har iallafall ätit en stadig frukost idag. Havregrynsgröt med kanel och äpplen och två knäckebröd med makrill. så ett plus för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0